Shop Mobile More Submit  Join Login
About Artisan Crafts / Student Chelsea24/Female/United States Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Premium Membership
Statistics 276 Deviations 14,776 Comments 39,271 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Groups

:iconfluketroop: :iconcrartisancrafts: :iconbee-and-puppycat: :iconholiday-crafts:

Watchers

Activity


HEY I know I haven't uploaded stuff on here for forever haha. I've still been around commenting and faving stuff and looking through deviations, but just haven't felt up to uploading anything. I'm gonna try to be better about that! There's a ton of new stuff I've made since the last time I've uploaded anything. And I always get a bunch of new watchers after I get back from a convention, so I feel kinda bad that I never upload anything here anymore? 

Anyway, hello again everyone!

deviantID

radtastical
Chelsea
Artist | Student | Artisan Crafts
United States
Interests

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconxiang-shui:
Xiang-shui Featured By Owner Mar 3, 2015  Student Artisan Crafter
Omg thanks for the favorite :heart: I love your works! Keep it up :D Its awesome esp that OTGW hoodie <3 i want XD
Reply
:iconradtastical:
radtastical Featured By Owner Mar 3, 2015  Student Artisan Crafter
You're welcome! And thanks haha but it wasn't me that made the OTGW hoodie. I think maybe you were lookin through my faves and not my gallery haha
Reply
:iconxiang-shui:
Xiang-shui Featured By Owner Mar 7, 2015  Student Artisan Crafter
oh lol sorry XD but still awesome 
Reply
:iconcrystal-flash:
Crystal-Flash Featured By Owner Mar 1, 2015  Student Traditional Artist
Thank you very much for faving ^^
Reply
:iconsovriin:
Sovriin Featured By Owner Feb 15, 2015  Student Artisan Crafter
Thanks so much for the watch, it means a lot to me! 
:iconnoodleslovesitplz:
Reply
:iconradtastical:
radtastical Featured By Owner Feb 15, 2015  Student Artisan Crafter
You're welcome! Your art dolls are so rad
Reply
:iconnekokawai:
nekokawai Featured By Owner Feb 6, 2015  Professional Digital Artist
Happy birthday lovelies!
Reply
:iconradtastical:
radtastical Featured By Owner Feb 9, 2015  Student Artisan Crafter
thanks!
Reply
:iconumbreon-rock:
umbreon-rock Featured By Owner Feb 6, 2015  Hobbyist General Artist
Happy birthday! :D (Big Grin) 
Reply
:iconradtastical:
radtastical Featured By Owner Feb 9, 2015  Student Artisan Crafter
thank you!
Reply
Add a Comment: